ورود / عضویت

گروه ابزار Monaghan سری S2 و S4 سرعت دریل MK Tools را معرفی کرد

گروه ابزار Monaghan، سری S2 و S4 سرعت MK Tools را ارائه می دهد که طیفی از مته های کاربید جامد را در اندازه های استاندارد از 3 تا 20 میلی متر معرفی می کند. این مته ها با داشتن هندسه دو فلوت با زاویه مارپیچ 30 درجه برای تخلیه برتر براده ها و هندسه نقطه ای 140 درجه، در سوراخ کاری دقیق در مواد مختلف از جمله فولاد کربنی، چدن، آلیاژها و هر دو آهنی و غیر آهنی برتری دارند. مواد.

سری S2، ایده آل برای کاربردهای همه منظوره، در اندازه های 3 × D یا 5 × D با گزینه هایی برای هر دو طرح خنک کننده و بدون خنک کننده موجود است. از سوی دیگر، سری S4، دارای چهار راهنما، اندازه برتر را تضمین می‌کند، عملکردی بالاتر و سوراخ‌سازی با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد. مدل‌های S4 در اندازه‌های 5 × D و 8 × D فقط با گزینه‌های خنک‌کننده موجود هستند.

هر دو سری S2 و S4 که از مواد اولیه کاربید ممتاز با استفاده از آخرین نسل ماشین‌های سنگ‌زنی CNC ساخته شده‌اند، دارای لبه برش اصلی مستقیم و شکل شکاف خاصی هستند که نسبت هزینه/عملکرد را بهینه می‌کنند و منجر به هزینه‌های پایین برای هر قطعه می‌شوند. با سنگ‌زنی مجدد OEM اصلی، از جمله پوشش‌ها، این مته‌ها عملکرد مته جدیدی را ارائه می‌کنند و هزینه پایین هر قطعه را در طول عمر طولانی‌تر خود حفظ می‌کنند.

مته‌های سرعتی MK Tools طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از اجرای تولید با حجم بالا تا پروژه‌های یکباره ماشین‌فروشی را پوشش می‌دهد. آنها در سناریوهایی که نیاز به دقت و تکرار دارند، مانند تولید میله‌های اتصال، پمپ‌های تزریق، حامل چرخ‌ها، محور چرخ‌های راهنما، و غیره برتری دارند.

همه مته‌های استاندارد MK Tools دارای پوشش اختصاصی GTX هستند، یک پوشش چندلایه آلومینیوم نیترید کروم که مقاومت باز شدن را کاهش می‌دهد، عمر ابزار طولانی‌تر و تخلیه تراشه را بهبود می‌بخشد. گروه ابزار موناغان گزینه های پوشش پیشرفته ای را در داخل خود انجام می دهد، هم برای ابزارهای جدید و هم برای خرد کردن مجدد، کاهش زمان تولید و تضمین عملکرد بهینه ابزار.

نوشته های مرتبط